21 Aralık 2012 Cuma

CİNSELLİK ÜZERİNE...



   Eğer fırsatım olsaydı dün gece pc'yi elime alıp yazardım size hissettiğim hazzı...Daha önce defalarca erkeklerle beraber oldum ama kendimi böyle mutlu hissettiğimi hiç hatırlamıyorum nedense...
   Yaşadığım şeyi sadece cinsellikle bağdaştıramıyorum.Öyle ki ikimizin tenleri birbirine kenetlendiğinde bile ''evet doğru kadını buldum ben'' diyorum her seferinde.
    Strapona,dildoya ya herhangi başka bir sextoy'a ihtiyacımız yok bizim.Her ilişkide G-noktası orgazmı yaşıyorum ve bunu sadece parmaklarıyla başarıyor :))
     Normal mi bilmiyorum ama her orgazmdan sonra kahkahalar atıyorum tamamen biliçsizce :)
O yüzden eğer bunun normal olup olmadığı konusunda fikri olan veya aynen benim gibi orgazm sonrası kahkaha atan kişiler varsa bu konu hakkında sohbet edebiliriz.

                                                                                                                                   BLACKCAT


5 yorum:

cnaysder dedi ki...

uwww beybi çok seksidir be o :)

Unknown dedi ki...

bence kimine göre itici olabilir :)

dontworrybehappy dedi ki...

EĞER GERÇEK BİR KAHKAHAYSA BENİM İÇİN DE ÇOK SEXY:)

Unknown dedi ki...

sevgilimin ilk yorumu 'noluyo be' oldu :)) şimdi alışmış durumda kendisi:))

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var