4 Ocak 2013 Cuma

ALDATILMAK!!!


  Sevgilim markete gitmişti.Bende oturdum bilgisayarın başına ve bugüne kadar hiç yapmadığım birşey yapıp sevgilimin sosyal paylaşım sitelerinden birinde yazan mesajlarını okumaya başladım...
 En üstteki mesajını açtım.Okudum,okudum..Yukarı çıkmaya başladıkça samimiyet de artıyordu...Kalbimin attığını,nefes almam gerektiğini unutup yazanları okumaya devam ediyordum.Henüz 3 aydır birlikteydik ve öyle mükemmel (!) giden bir ilişkimiz vardı ki,böyle bir şey yapabileceğini düşünmek bile istemiyordum.Hemen hemen hergün gönderilen günaydın mesajları,seni seviyorumlar,sipariş listeleri ve dahası para göndermek için istenen hesap numaraları vardı.
  Biraz daha yukarı çıktığımda bu kişinin benim sevgilimin 6 ay önceki eski sevgilisi olduğunu anladığımda gözlerimden akan yaşlara engel olamadım..O kişi takma isimle kayıtlıydı ve o kişiyi daha önce sordugumda bir arkadaş diye geçiştirmişti.3 aydır hem salak yerine konulup,hemde bana göre baya aldatılıyordum.Benim için söylenen çok büyük yalanlar vardı ortada.Odada dört dönüyordum.Bir yandan ne yapacağımı düşünüyor,bir yandan da yazılanları,bana yapılanları sindirmeye çalışıyordum.Sonunda üzerimi giyinip evi terk ederken o geldi.Evde yalnız olmadığımızdan evde konuşulacak bir durum değildi.Dışarda ise öfkemi paylaşamazdım.Eve gideceğimi söyledim,bir süre dışarda bağırıp çağırdım sinirimi atamıyordum o ise abartılacak birşey olmadığını beni aldatmadığını,''seviyorum seni'' gibi lafları bir çok arkadaşına söylediğini anlattı.Daha fazla dayanamadım ve sonunda onu sokak ortasında bırakıp eve geldim.Eski sevgiliden arkadaş olmaz lafının kesinlikle hala arkasındayım.Gece boyunca telefonla defalarca konuştuk.Bu olayın üstüne yaşadığımız bu güvensizlik ilişkiyi derinden zedelesede;o şahısla aynı şehirde olmamaları ve fiziksel birşey yaşanmaması durumundan konuyu kapatmaya karar verdik.Şu an ilişkimizi kurtarmaya çalışıyor.Siz siz olun sevgilinizin eski sevgilileriyle arkadaş kalmasını engelleyin.Ben anladım ki özellikle eşcinseller arasında bu olaya daha sık rastlanıyor.Bugüne kadar birçok erkek arkadaşımın olmasına rağmen onlar tarafından aldatılmayıp,hem cinsim tarafından aldatılmakta benim için ayrı bir ironi tabii...Sağlıcakla kalın dostlar...

                                                                                                                                    BLACKCAT

http://www.youtube.com/watch?v=RmPSByIOme8

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hem cinsin olarak üzüldüm..böyle bir durumdan sonra ilişkinin devam etmesi ikiniz açısından daha zor olacak ayrılın!!!

mehmet74 dedi ki...

aldatılmam diyerek hemcinsinizle ilişki yaşıyorsunuz ve hayatınızın darbesini bir kızdan yiyorsunuz.saçma..eşcinsellik de saçma..

Adsız dedi ki...

mademki saçma bluyorsun okuma arkadasım bu tarz yazıları..

aldatilankiz dedi ki...

Aldatilmak...cok derin ve kapanmayacak bir yara olacak.her suphe bir sonrakini doguracak.ustelik affefilen her ihanet bir sonrakine gebedir.zor iliski zor karar :(

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var