31 Ocak 2013 Perşembe

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ ve HEDİYE SEÇENEKLERİ



   Umarım bu yazıyı okuyan herkesin hayatını,sevincini,üzüntüsünü,iyisini,kötüsünü paylaştığı bir sevgilisi,eşi ya da sevgilisi vardır.Zira yalnızlık zor zanaat azizim..

   14 Şubat yaklaşırken hepimizin kafasında ne hediye alacağı,nasıl bir sürpriz yapacağı mesken tutmuş durumda..Tabi bana kalırsa sevgililer için sadece bu günün özel olmaması gerekiyor ve çoğunuz gibi ben de bunun Amerikanın oyunu olduğunu,bizi liberal kapitalizmin kollarına sevk ettiğini düşünüyorum.Ama bu benim hayatımı birleştirmek istediğim insanla ilk Sevgililer Günü'm :) Tabi ki doyamayacağım bir gece geçirmek için planlar yaptım ve sabırsızla o günün gelmesini bekliyorum.
  Hediye konusunda hepimizin sıkıntıları oluyor böyle günlerde.O yüzden bende bu yazımı hediye bulmakta zorlananlar için derledim. Eğer sizde ne hediye alsam veya ne yapsam da sevgilimi mutlu etsem diye düşünüyorsanız bulduğum fikirlere göz atmanızı öneririm...


*SPA+MASAJ+SAUNA HEDİYESİ
*SEVGİLİYE ÖZEL KİTAP
*KALP ŞEKLİNDE LAHMACUN ( ! )
*KAMASUTRA ZARLARI
*BİRLİKTE ÇEKİLEN RESİMLERİNİZİN SÜSLEDİĞİ DİJİTAL ÇERÇEVE
*KLASİK AMA TEK TAŞ
*ALINAN BİR AYNA ÜZERİNE ''SENDEN DAHA GÜZEL BİR HEDİYE BULAMADIM'' YAZMAK
*İKİNİZİN KARİKATÜRÜNÜ YAPTIRMAK
*AŞKINIZA AİT WEB SİTESİ TASARLAMAK
*AŞKA GEL KUTU OYUNU
*EĞER ZENGİNSENİZ PLAYSTATION 4 ALABİLİRSİNİZ :)
*MEYVELERDEN OLUŞAN ÇİÇEK SEPETİ
*KİŞEYE ÖZEL KURABİYE&ÇİKOLATA ÇEŞİTLERİ
*EN SON OLARAK BENİM FAVORİM ŞİŞMİŞ BALON İÇİNE YERLEŞTİRİLEN AŞK NOTLARI İLE SEVGİLİNİZİ ONUN İÇİN HAZIRLADIĞINIZ YEMEKLER İÇİN YEMEK MASASINA YÖNLENDİRMENİZ.

ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM. SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...


                                                                                                                                BLACKCAT




1 yorum:

watermelon19 dedi ki...

zengin sewgilim olsaydı o yazdıgn hediyelern hepsini isterdm ben ihihi :))