18 Aralık 2012 Salı

ESKİ SEVGİLİ(LER) SORUNSALI...


   Birşeyi sevdiğimde ,ona alıştığımda,bağlandığımda olmasından nefret ettiğim şeylerin başında onu biriyle paylaşmak gelir..Bu kişi sevgilim,arkadaşım veya benim için çok değerli bir eşya bile olabilir.Kimileri bunun psikolojik bir sorun olduğunu,kimileri ise normal bir durum olduğu kanısındalar.

   Şimdilerde yaşadığım sorunlardan birisi bu durum...Eski sevgili sorunsalı...Sevdiğim insanın benimle geçirdiği en güzel vakitlerde,ya da yalnız kalmak istediğimiz anlarda ansızın gelen telefon aramaları ve de sevgilimin o aramaları sanki benim sinir olduğumu bilmiyormuşcasına cevaplaması sinirimi fena bozuyor..Bi meşgule at,o anlarda telefonunu kapat bi.Yok anacım sosyal bi sevgilim var,yapamıyor öyle şeyler...Şimdi ne var bunda diyenler çıkacaktır eminim..Şöyle anlatayım:
Bana göre ikili ilişkiler yaşanır,biter,eski sevgili en fazla arkadaş olarak kalabilir.Buraya kadar sorun yok benim açımdan da.Ama bu aramalar gece yarısı ya da sabahın körü olursa,anlamsız bir şekilde haftada 3-4 gün oluyorsa ve o eski sevgiliden 3 ay önce ayrılınmışsa ben çok fena kıllanırım doğal olarak...Ayrılmışsın bitmiş bi rahat bırak dimi? Bu güne kadar sevgilimin kontakt kurmaya çalıştığını görmedim..Hep o kız arıyor,soruyor..Benim kızdığım taraf ise sevgilimin o mesafeyi koyamıyor olması...
Ben bu kız yüzünden tartışmaktan bıktım..Bunu sevgilime anlattım o da bu durumu halledeceğini söyledi ve bende merakla bekliyorum ne zaman bitecek kızın aramaları diye...Gerçi benim sevgilimde de var tabi kabahat.Bunu kabul ediyorum..İnsan tüm eski sevgilileriyle nasıl dost (!) kalabilir,aklım almıyor..Şeytan diyor ki ver buradan adını soyadını... :) 

   Sonuç olarak sevgiliyken değerini bilecektin,şimdi peşinden koşmanın,her gün arayıp sormanın gereği yok...Haksızsam söyleyin...Okuyanlardan yorum bekliyorum lütfen...

                                                                                                                                BLACKCAT

6 yorum:

Adsız dedi ki...

aynı durumu bende yaşadım ve bu nedenden dolayı ayrıldık.umarım onu senin gibi seven birini bulmuşken daha fazla aptallık yapmaz...

catalone dedi ki...

SENİN KADAR SEVEN BİRİNİ BULSAM TELEFONUMU İMHA EDERDİM:)

Adsız dedi ki...

Tamamen gereksiz bir kavram.cok darbe yemisligim var ve diger yazini okudugumdan biliyorum aldatilmissn sonunda.ama her sey acikmis zaten boyle bisey olcagi belliymis.kusura bakma en bsindan baslamamaliydin bu iliskiye

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR TELDE SEKS YAPMAK ISTEYEN ABAZALAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR 05373215942 05373215942

Ahmt dedi ki...

Kıskançlık yaşaman gayet normal çünkü o kızı seviyorsun ve o kızın elinden alınması sana çok acı verir.yani bu çok normal çünkü sen gerçek aşkı yasiyorsun.

Adana Jigolo dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var