20 Aralık 2012 Perşembe

SÖYLENMEYEN ŞEYLER...

   Aslında ilişkinin başından sonuna kadar hemen hemen herkesin, sevdiği insana söyleyemediği en az bir şey vardır.Bunların başında eski sevgililer,kişisel hikayeler ya da geçmişiyle alakalı şeyler olabilir.

   Bu blogu yazıyorum çünkü benimde sevgilime söylemediğim bir şey var...Belki de en baştan söylemem gereken ama cesaret edemediğim bir şey...Belki de onun için hiç bir anlam ifade etmiyordur ama ciddi ilişkilerde karşı taraf için önemli olmasa da bilinmesi gereken bir durum bu...
  Yıllar önce voleybol oynadığım zamanlara rutin doktor kontrollerine gittiğimde öğrendim vertigo hastalığına yakalandığımı.Ara sıra şiddetli baş dönmesi,kulak çınlaması veya kusma gibi sorunlarla karşılaşıyordum ve uyuduğum zamanlarda geçiyordu.Son 2 yıldır doktora gitmeden geçmeyen,beni uyutmayan bir hastalık haline gelmeye başladı.Bu benim hayatımı kabusa çevirmeye yetip artıyor ve ataklarım ara sıra olsa da ailem bile bu durumla karşılaştığında zor anlar yaşıyor.Bu aralar en çok korktuğum şey onun yanında atak geçirmek...

  Belki de bu onun için sorun olmayacaktır ama bu hastalık baş etmesi gerçekten güç bir hastalık...En kısa zamanda söylemeyi planlıyorum ve onun vereceği tepkiyi merak ediyorum...Belki sizlerin de söyleyemediği şeyler vardır!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsunnn :((

Adsız dedi ki...

Kiyamam sana ya.eger bu hastaligi sorun ettiyse ayril gitsin zaten...